Workshop MS Planner
Vraag hier gratis je offerte aan voor in-house seminars en leer gezond digitaal samenwerken
- Altijd concreet en toepasbaar
- Kort en krachtig in 3 uur
- Live, dynamisch en interactief
- Flexibele aanpak naargelang je noden
- In het Nederlands, Frans, Engels of een combinatie
Beheer al je taken vanuit één centrale tool
Tijdens deze Workshop MS Planner ontdek je hoe je al je taken, projecten, opdrachten en follow-up vanaf nu perfect vanuit één overzichtelijke locatie kunt beheren en organiseren.
E-mails die je nog moet behandelen, chatberichten die op antwoord wachten, opdrachten uit OneNote-verslagen, taken uit teamsprojecten, Teams-berichten in kanalen, Loop-taken of persoonlijke reminders… de nieuwe MS Planner brengt eindelijk orde in de chaos. Deze tool helpt je het overzicht over al je projecten te bewaren en geeft je weer controle over je eigen timemanagement.
Inhoudsopgave
Deel I
De nieuwe MS Planner: wat, hoe en waarom?
- 1. De uitdaging: hoe houd ik overzicht over mijn takenlijst?
- 2. Opbouw van de nieuwe Planner
Deel II
De regel van de 4 D’s in Planner
- 1. Delete: werk zonder meerwaarde herkennen
- 2. Delegate: focus op eigen prioriteiten & follow-up
- 3. Do: snel afhandelen en automatiseren
- 4. Delay: omleiden van taken naar de gecentraliseerde Planner-takenlijst
Deel III
Integratie van de verschillende MS-applicaties & Planner
- 1. Hoe belanden je huidige taken in Planner? (spoiler: automatisch!)
- 2. Van OneNote naar Planner
- 3. Van Teams-plannen naar Planner
- 4. Van Chat en Teams-berichten naar Planner
- 5. Van Loop naar Planner